check

SOCIAL MEDIA

EventsIT maakt een Facebook ticketshop voor u aan, bezoekers kunnen hun aankoop delen via social media en zij kunnen gemakkelijk bestellen met hun Facebook of Google+ account.

check

BEZOEKERSDATABASE

U kunt aangeven welke gegevens u van uw bezoekers wilt verzamelen tijdens het online bestelproces en eventueel aan de kassa. Uiteraard zijn alle bezoekersgegevens eigendom van de evenementen organisatie.

check

BEZOEKERSANALAYSE

Voer uitgebreide marketing analyses uit en speel hier op in. Stuur een mailing naar bezoekers die op uw laatste evenement waren, maar nog geen kaartje hebben gekocht voor uw volgende evenement.

check

LOYALE BEZOEKERS

Selecteer uw loyale bezoekers middels een bezoekersanalyse en zet hen in als ambassadeur voor uw volgende evenement. U geeft hen bijvoorbeeld de mogelijkheid om als eerste kaarten te kopen.

check

VERKOOP STATISTIEKEN

Als organisator heeft u altijd een actueel inzicht in de verkoop statistieken voor uw evenement. Via verschillende rapportage mogelijkheden achterhaalt u alle gewenste informatie.

Meet het effect van uw marketing acties en zet nieuwe marketing acties in met behulp van statistieken uit het kaartverkoopsysteem. Uiteraard met behulp van social media.