Stadiontickets voor volleybal toernooien in Nederlandse stadscentra

Ticketing ontwikkelingen: inzet marketing kennis en call center.
Big data is natuurlijk een hype, maar door het inzetten van database marketing helpen we evenement organisatoren om van bezoekers terugkerende bezoekers te maken. Door segmentatie kunnen we loyale bezoekers bijvoorbeeld belonen met acties. Een gebruikersvriendelijke site helpt ook om de online verkoop te stimuleren. Bij het voetbal evenement NextGen hebben we dit jaar de ticketing in een heel mooi jasje gestoken samen met onze webbouwer. Onze ticketing websites maken we steeds maar op maat. Neem gerust een kijkje bij de ticketingverkoop.
Big data is natuurlijk een hype, maar door het inzetten van database marketing helpen we evenement organisatoren om van bezoekers terugkerende bezoekers te maken. Door segmentatie kunnen we loyale bezoekers bijvoorbeeld belonen met acties. Een gebruikersvriendelijke site helpt ook om de online verkoop te stimuleren. Bij het voetbal evenement NextGen hebben we dit jaar de ticketing in een heel mooi jasje gestoken samen met onze webbouwer. Onze ticketing websites maken we steeds maar op maat. Neem gerust een kijkje bij de ticketingverkoop.
Kopers van tickets bellen en mailen ons regelmatig met vragen over ticketing. Als er een groot evenement in de verkoop gaat is het vaak extra druk. Bij het online gaan van het Vierlanden Handbal Toernooi hadden we in ons kantoor een call center ingericht met 10 personen om de grote vraag in goede banen te leiden. Het zal u immers niet ontgaan zijn dat de Nederlandse Handbal dames veel succes hebben. De kaartverkoop voor de interland op 4 juli was in no-time uitverkocht en voor het vierlandentoernooi van 19 tot en met 21 juli is ook grote belangstelling!
Related posts